Tuesday, October 29, 2013

Elustame surnud blogi. 

Väga intrigeerivat vast ei olegi midagi kirjutada. Elame rahulikku elu, mis hõlba tööd-kooli-kodu----vahepeal ka väljaskäike. Kui eelmine aasta oli minu ja Reijo korter Kuldnokas kuldseks teeks, kus kõik enne pidu soojendust tegid, siis tänavu on selleks kujunenud meie sõprad ja sõbranna elamu Rävala tänaval. Mõnes mõttes ongi hea, peab vähem koristama :P 

Mis on põnevat toimunud korteris endas?
Suurt midagi. Hah. 
Ei tegelikult, eelmine nädal tõstsin enda toa ringi. Ma ei saanud eelmises voodi asukohas normaalselt magada. Ärkasin koguaeg öösiti üles ja üldse und ei tulnud. Sain soovitusi voodi asukohta muuta. Uurisin veidi feng shui teemat, kus soovitati kaldkatusega toas panna voodi kohta, kus on toa kõige kõrgem punkt. Energia pääseb paremini nii ligi. Well. Siiani ma ei kaeble. Magan nagu nott. Kohe nii hästi magan, et pole juba kaks päeva kooligi jõudnud. 
Okei, tegelikult eilses pikas magamises polnud hea uni süüdi. Vaid meie defektiga korter ning natukene rumal omanik. 
Nimelt meil polnud soojavett ning pika selgitamise (loe: mölisemise) peale saime teada, et kusagil all korteris asub terve maja boiler + veekraanid. Ja seal samas korteris elaval inimesel lõhkes mingisugune kraan, mis tõttu ta otsustas soojavee kinni keerata. Ja oi üllatust, ülemisel naabril ka kohe vesi kinni. Lubati asi hiljemalt 5-6ks ära parandada. Ja tulemuseks jäigi see, et mina ei saanud kooli minna, sest pesemisvõimalused puudusid. Antud situatsioon viis mind selleni, et ma konkreetselt karjusin meie omaniku peale (telefonis) ning nõudsin lisaks veeprobleemile ka muudes asjadest selgitust..mida oh üllatus ma ka sain. 
Nüüd ajab juba isegi veidi naerma, kuidas inimesed hakkavad oma suud avama alles siis, kui nende peale veidi kurjemat häält teha (ok, ma tunnistan ausalt, et olin päris raevunud..sest no kui su omanik ikka ütleb, et tema ei tea midagi ja ei oska aidata ning lepingus on ainus telf nr tema oma..siis noh ajab ikka vihale küll). 
Lõpuks sain oma vee, mis jälle umbes 11 paiku õhtul kinni keerati. Oh well. Õnneks hommikust kuni praeguseni kõik asjad töötavad ning ma loodan, et see pätt seal all ei mängi enam meie kraaniga. 

Mis veel huvitavat? Eelmine nädal peatusid meie juures minu vend ja Sergei (mitte ühel ajal). Päris tore oli vahelduseks mitmekesi siin korteris elada. 


AHJAA.. haha. kõige olulisem fakt: 
ME SAIME ENDALE WIFI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ehk ma ei peagi enam sarju koolis alla tõmbama ning ootama igakuist ainsat nv'd, mil saan koju minna, et endale suuremas koguses muusikat alla tõmmata. Juhhei juhhei, hippii jee!
Ja wifi nimeks on: savisaarvõimultmaha
Põhimõte: 4 aastat seda väljendit igas võimalikus kohas esile tuua. 


Eile öösel oli meil siin korteris elades esimene torm. Olin jumala veendunud, et öösel hakkab vett igalt poolt tilkuma ning peame kõik potsikud välja laduma. Kuid õnneks tundub, et katus peab enamati vett (minu toas siiski akna alt veits lekib, ning tapeet sai märjaks). Ootan veidi, et seda omanikule serveerida. 

Praegu on meil korteris kahtlane vaikus, sest mu armsal korterikaaslasel õnnestus endale kusagilt palavik külge hankida ning kuna ma ei taha teda häirida, siis istun oma toas ja loodan, et tal juba parem hakkaks. 


Peace out.
Maria. 

No comments:

Post a Comment